Berendsen Textil Service

– Sælgerens personlige kommunikation

“I en travl hverdag er det guld værd at samarbejde med nogle, som er gode til at holde fast og følge op. Som konsulent skal man desuden være i stand til at gå væk fra ens ”stangvarer” og i stedet have plads til at ændre og justere forløbet efter, hvordan processen forløber. Det har de tjek på hos Sally Kommunikation”. Liv Trolle, Salgsudviklingschef i Berendsen.

Plads til justeringer

Sally Kommunikation har samarbejdet med Berendsen i flere år, hvor opgaven bl.a. lød på at udarbejde en ”salgsbog” til virksomhedens sælgere i divisionen for hygiejneprodukter. Fokus var på at forbedre sælgernes personlige kommunikation.  Derudover stod Sally Kommunikation for at klæde salgslederne på til at følge op på sælgernes kommunikative kompetencer gennem undervisning og coaching. Til støtte for salgslederne udarbejdede Sally Kommunikation et øvelsesmateriale.

Berendsen og Sally Kommunikation har løbende afholdt evalueringsmøder for at sikre, at processen var på rette spor og for løbende at justere forløbet.

Vi har løst konsulentopgaver, lavet virksomhedsinterne kurser eller holdt foredrag for flere spændende virksomheder. Du kan læse nogle af vores kundehistorier her.

“Den øgede kommunikationsindsats har givet vores sælgere en bevidsthed omkring, hvor de hver især har deres styrker og svagheder, og ikke mindst hvordan de kan arbejde med dem. Vi har været rigtig glade for at bruge Sally Kommunikation, og vi har oplevet en høj faglighed kombineret med en oprigtig interesse i, at vores udfordringer bliver håndteret.”

Liv Trolle, Salgsudviklingschef i Berendsen